Fun with the camera!

2012-12-30 @ 00:48:00
Experimenterade lite med kameran förut. För första gången i mitt liv testade jag att "måla med ljus"- och det var hur kul som helst! Jag ska absolut prova detta fler gånger. Funderar på att beställa hem några böcker så jag kan lära mig lite mer om kameran och att fotografera. Skulle absolut kunna tänka mig att arbeta som fotograf, haha :))
 
Vad tycker ni om bilderna?
Lägg märke till att jag skrev att det var första gången.
 
OBS! Det är copyright på alla mina bilder.
Kommentarer
Postat av: hanna

hur fan gör man sånt där? :0 ser så coolt ut!

Svar: jag är bäst vet du ;)
Nun None

2012-12-30 @ 12:09:18
URL: http://hannaharaldsson.devote.se/

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback