Burn Energy Drink Blue!

2012-03-10 @ 23:53:48

Burn Energy Drink Blue!

Burn Energy Drink Blue är den nya Energi Drycken från Burn Energy Drink serien.
Burn Blue har helt ny design på burken, inte som på dem vanliga burkarna att man bara öppnar den sen så är man tvingad att dricka upp den. I Burn Blue så kan man stänga till precis som ett lock på en ask. Man behöver alltså inte dricka upp allt på en gång!

Ni kanske tror att kolsyran och smaken försvinner om man lämnar den i från sig som med all annan läsk/energi dricka men så är det inte här, det som händer när du stänger locket på burken är att det skapas ett vakuum inuti burken och detta gör så att alla uppfräschningar finns kvar precis som när du öppnade den sist.

Smak:
Burn Blue har en fräsch och uppfriskande smak av äpple, kiwi och Blue Agave!

Min åsikt:
Den var väldigt god faktiskt! Idén om att man kan stänga och öppna den när man vill är väldigt bra. Jag brukar dricka väldigt segt och då hinner kolsyran försvinna.. så den här drycken passar mig väldigt bra. Ni borde prova den!

Kommentarer
Postat av: lillll katrin

lilll katrin

Svar: va?
Nun None

2012-07-22 @ 16:38:27

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback