Krångel

2012-05-12 @ 11:54:15
Hallå där! Är på mammas jobb och är helt förvirrad! Skulle hjälpa mor idag på jobbet men sen behövde hon tydligen inte komma? så nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska göra eller något, jag kommer ju inte hem heller eftersom Erik är i Lindesberg på bilträff och det går inga bussar. Känner att jag har väldigt tur idag.. Försöker reda ut det här men ingen jäkel kan ju kolla sin mobil, ehehe.. damp. Hur som helst så var jag med min ängel igår, det var mys i bött.

Jag måste tipsa er om en väldigt god drink. Smirnoff Ice, heter den. Den är söt och smakar citron och grapefruktskal. jääääkligt god!


Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback