Fredag - mat och bio, idag (lördag) - slapp

2012-11-10 @ 16:38:00
Nu har min älskling åkt hem. Jag blir lika ledsen varje gång vi måste säga hej då till varandra. En liten (stooor) "pojkvänsgris" är jag. 
Vi har haft det väldigt mysigt. Igår, efter skolan, åkte vi hem till mig, fixade oss för att sedan åka vidare till Karlstad med mor och Erik. Vi skulle fira Erik lite tidigare för han fyller år om några veckor. När vi kom fram skulle vi äta på en restaurang, det var tyvärr fullbokat, så vi gick i ca en kvart för att hitta ett nytt matställe.. det slutade med att vi åt på en mysig restaurang vid namnet Frost? - är inte säker om den hette så. En väldigt fin restaurang, lite för fint för mig. Efter maten gick till biografen för att kolla på den nya "James Bond Skyfall". Ganska bra film enligt mig, men hade förväntat mig att den skulle vara liiite bättre. Vi kom hem runt halv 1 igår, tror jag. Lade oss direkt i sängen och somnade nästan på en gång.
 
Idag har vi bara tagit det lugnt. Ätit tjockismat och kollat på tecknat (Tingeling). En riktig slapp lördag det.
Kommentarer
Postat av: din älskling(a)

Älskling du glömde att vi gjorde cheesecake ;*<3

2012-11-10 @ 18:05:58

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback