Åtta månader

2012-10-24 @ 09:13:00
 
Vilken underbar kille jag har. Förstår inte hur han orkar stå ut med mig när all min onödiga ilska (ilskan som uppstår av ingen anledning) alltid går ut över honom. Han ger mig komplimanger och stöttar mig även om jag är värsta satmaran. Han hjälper mig med saker även fast jag säger att han ska låta bli. Vissa stunder vill jag ta en planka och slå honom med och andra stunder vill jag krama, kyssa och gosa ner mig i hans famn. Jag måste erkänna att bakom all min ilska och bitterhet finns det massor massor med kärlek.
 
Idag har Hampus stått ut med mina humörsväningar och mig som flickvän i 8 månader. Min kärlek för den här killen växer sig bara större och större före varje dag! - Tack för att du står ut med mig ♥ Min älskade ängel.
 
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback