Mysfredag med underbaraste

2012-09-14 @ 21:25:00


Sitter just nu i soffan mätt och belåten hos Hampus far. Idag har vi varit väldigt duktiga och lagat lasagne samt gjort marängsviss! Såå himla gott!! Känner att jag måste börja träna nu, det är nog dags att börja med det.. Jag undrar hur många jag har sagt/skrivit det egentligen, men nu ska jag peppa mig själv! Lovar!
 
Hur som helst.. Snart ska jag och älsklingen bada i poolen och sedan ska vi kolla på film ha det mysigt. Jag är så himla kääär och lycklig. 
 
Det är långhelg nu, ledig på måndag! Åh så gött!!
Hoppas ni får en bra kväll :D
 
Ramen på bilden blev rosa, men orkar inte redigare om så ni får stå ut..
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback