Today is gonna to be a good day.

2013-04-13 @ 09:16:54
Försöker packa ner det sista i resväskan, men inser nu att det börjar bli överfullt. Typiskt mig att jag alltid ska ha för mycket saker med mig vart jag än ska. Jag tänker alltid "tänk om", på ett sätt är det ju bra men ibland kan det gå lite överstyr för min del, haha.
Om någon timme ska jag och Erik åka in till stan för att träffa mamma och umgås med henne en stund innan jag drar mig vidare till Tyskland! Det ska bli en sådan rolig upplevelse att få träffa nya människor och samt åka utomlands med några av mina bästa vänner och älsklingen. Kan inte bli mer taggad heller nu när det har börjat snöa här igen, då längtar jag bara ännu mer till Tyskland där det är varmt och soligt (förmodligen)
 
Jag ska försöka blogga någon gång (om jag får tillgång till internet) när jag är nere i Tyskland. Men först och främst ska jag försöka ha det så roligt som möjligt och bara njuta av allt! Hoppas ni får det bra. 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback