Birthdayys

2013-08-28 @ 23:46:00
Snart slår klockan till midnatt och då blir det min älsklings födelsedag. Hela 18 år blir han! Min underbara goaste pojkvän.
Jag fyllde ju även inte heller så för länge sedan, igår rättare sagt (27:e). Det var en väldigt mysig födelsedag med god mat, tårta och fina presenter. Dock åt vi pizza eftersom jakten efter en restaurang inte blev så lyckat.. Somnade iallafall med ett leende på läpparna bredvid H den kvällen. 
 
Presenter jag fick på min födelsedag:
- 1000 kr
- Surfplatta
- Guldklocka
- Victoria's secret body mist (pear glacé)
- 52 weeks of romance
- Sällskapsspel (galenpanna)
- Beach hairspray
- Skittles

Och ändå har jag inte fått alla mina presenter än. Ibland är jag bortskämd.
 
Update; Har fått lite mer presenter nu också... Presentkort 250kr på H&M,presentkort 300kr på Magnolia och en jättefin matta till mitt rum. MEN än har jag inte fått alla presenter.. jösses


Tack så mycket till alla som förgyllde min födelsedag!
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback