Göteborg, Ullared, Göteborg.

2013-08-15 @ 00:08:00
Kom hem för någon timme sedan. Min kropp är helt slut så det tar nog inte lång tid innan jag somnar. Det har varit så mycket de senaste dagarna. Först åkte jag till Göteborg med mina vänner och stannade där en natt, efter det åkte man till älskling och sov där till på söndag. Söndag morgon åkte vi in till stan för mamma hade ceremoni på restaurangen m.m. Munkar och thailändska dansörer var där. Sedan sov man hemma en natt innan det var dafs att åka till Hampus igen, för dagen därpå skulle vi till Ullared och sedan till Göteborg för att sova på hotell. MEN nu är jag hemma. Fattig är jag också nu. Saker på det jag har köpt får ni förmodligen se imorgon. 
 
Har iallafall haft det huuuur mysigt som helst med Älskling, hans pappa och faster. Några timmar på Gekås och några tusen bortblåsta som vinden då, men det var de värt. När vi var i Göteborg så passade vi på att ta en promenad på kvällen och det var så himla vackert! Jag älskar verkligen den staden.
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback