Alla hjärtansdag

2013-02-14 @ 23:21:00
Känner mig så där duktig nu, skulle ta kort blommorna jag fick av H förut och så råkade jag välta blomkrukan så vattnet flög åt alla håll. Bra jobbat va? Så typiskt mig. Hur som helst...
Jag är inte direkt ett fan av alla hjärtansdag, för mig är det som vilken dag som helst. Men älskling överraskade mig med godis och blommor, och så klart blev jag jätteglad. Det är ju våran första alla <3-dag trots allt så jag kan ju inte gå runt med en sur min. Så då "firar" vi med cheesecake och annat gott. Strax ska vi dricka te och kolla på filmen Röjar Ralf. Hoppas ni har haft en bra torsdag!
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback