At the end of the day, all we have is who we are.

2013-02-17 @ 18:11:45
Söndagen (eller hela helgen i stort sett) har bestått av bara en sak: Grey's Anatomy. Det är så bra! Åh älskar serier: drama/komediserier! Man blir så fast! Jag nästan gråter varje gång det händer något hemskt eller sorgligt. Jag lever mig in i serierna så mycket att det är helt tokigt.. Ni vet när man börjar kolla på något och sedan kan man verkligen inte sluta, man vill inte ens gå på toaletten bara för att man så gärna vill fortsätta se och inte missa något? Så är det för mig. Håller till och med på och laddar ner säsong sex nu. Jag har inget liv ibland, haha.. så ja, idag har det inte hänt så mycket. Jag har snart packat två väskor fulla med kläder och annat, eftersom jag ska sova borta i 2 veckor. Både hos mor och min älskling.
 
 
På tal om annat så händer det två roliga saker till veckan:
1. Mamma fyller år på måndag (imorgon). Shopping och lyxmat står på schemat då.
2. Jag och H ska gå på bio och äta god mat på en restaurang på fredag. Vi har nämligen varit tillsammans i ett år på söndag - 24/2.
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback