För ett år sedan hände en sak som gjorde mig lyckligast i världen\

2013-02-24 @ 14:26:00
Idag var det exakt ett år sedan det blev du och jag. 
 
Ja som sagt, idag firar jag och H ett år tillsammans. Tiden har gått så otroligt fort så det är helt sjukt. Vi har gått igenom mycket tillsammans, haft både motgångar och medgångar. Men vad som än kommer emot oss så vet jag att om bara vi är tillsammans så klarar vi allt. Jag älskar dig mer än vad jag säger, det vet du. Det är du och jag mot världen. 
 
Idag slår vi inte till med något stort, det gjorde vi i fredags istället. God mat på "lyxrestaurang" och lite shopping och fika fick det bli då. Tända ljus och massage och en bra film fick det bli när vi kom hem på kvällen. Helt klart en superlyckad kväll i fredags Åh jag är så glaaad nu. Vill bara springa och skutta runt! Nej istället går jag och pussar på min pojke. 
 
Trevlig söndag gott folk!
Kommentarer
Postat av: Din man!<3

Bara du och jag!<3 älskar dig mest av allt ska du veta även om du inte får höra det jämt och jag inte visar det så är du ändå det bästa som hänt mig!

2013-02-24 @ 14:35:01

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback