I Love you mother. My mother.

2013-02-18 @ 22:48:05
Det har varit en kanon dag idag! Eftersom det är mammas födelsedag så har vi tillbringat dagen med att fira henne. Efter skolan åkte jag och hon till Karlstad. Shopping stod högst upp på listan (visar i ett annat inlägg vad jag  köpte). Efter några timmars shoppande kom Erik och vi gick tillsammans och åt på "Ristorante Alfie". Supergod mat serverade dem - dock ser rätterna lite vidriga ut på bilderna.. Där satt vi och åt och pratade i några timmar och hade det trevligt. Vid åtta tiden åkte jag och mamma tillbaka till stan. Kvällen slutade lyckligt, haha. Nu sitter jag och min kära mor i varsin säng på olika datorer, sociala i bött, och ska nog strax gå till sängs. Två trötta damer är vi.
 
Ber om ursäkt för mina mobilbilder som jag har haft de senaste inläggen.
Och jag är medveten om att jag har lagt ut bilder på mat i nästan alla mina inlägg nu, haha..
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback