Sundayyy night

2013-02-10 @ 21:45:00
 
Fredag; Rostad bröd m. räksallad och avokado & pommes frites, lövbiff m. bearniesås och sallad & chokladmousse. 
Söndag; Hemmagjord pizza & kladdkaka m. grädde och hallon
UNDERBART & MYSIGT - är två ord som beskriver hur min helg har varit. Denna helg (som alla andra helger) har jag spenderat med H. Vi har lyxat till det lite extra den här gången med god mat och efterrätt. Om jag och H skulle öppna en restaurang skulle vi nog bli miljonärer, TJÄNA FLERA MILJONER!! Så duktiga är vi med mat och bakelser! - när vi väl lyckas. Dock är det ju inte ofta vi lyckas med det vi gör... men drömma kan man ju alltid göra, hehe.
 
De senaste timmarna idag har jag endast suttit och pluggat matte, förbereder mig inför morgondagens prov. Nu är jag helt slut så mina planer för kvällen är att göra mig iordning för läggdags, äta nudlar, borsta tänderna och kolla på någon bra film innan man somnar.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
Trackback