Min väns födelsedag.

2013-01-11 @ 09:33:26
Idag är det en underbar dag för min underbara vän Ellinor. Det är nämligen hennes födelsedag idag, och hon blir hela 17 år. Grattis grattis grattis!!! Elli är en sådan person som ALLTID tänker på andra människor, hon bryr sig, är väldigt omtänksam och sätter alltid andra först. Hon sprider alltid glädje runt sig. Ibland kan hon vara för snäll och glömma bort att tänka på sig själv, men idag handlar det bara om henne!
 
Jag hoppas du får en perfekt dag med mycket kärlek av din familj och dina vänner. Jag önskar att jag kunde vara med dig på din födelsedag och ge dig din present, men jag lovar att du ska få den och mycket mer! Vi har typ känt varandra runt 5? år och jag har aldrig träffat en sådan speciell person som du. Du är helt unik, förändras aldrig för någon! Var alltid dig själv, den underbara personen som du brukar vara. Jag älskar dig, Ellinor Bergwall<3
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback