Sommartider, hej hej, sommaritder.

2013-07-07 @ 22:06:00
Den här helgen har varit rent ut sagt, Fantastisk. Jag har haft så himla kul och inte nog med det så har det varit så fint väder också! Har varit hos älsklingen hela helgen (som jag alltid är). I fredags hände inget speciellt tror jag, minns inget iallafall. Vi hade det bara mysigt som alltid.
 
Det "roliga" började igår i lördags. Först var vi i Brevik och kollade runt, fanns dock inget intressant att se. Efter det åkte vi hem. Jag&H fick vara kockarna och grilla god mat till H's far, hans mor, syster och hennes man. När vi hade ätit klart åkte vi direkt till lilla Mio som fyllde hela 3 år! Gullungen var så exalterad över alla presenter han fick. Stackarn försökte ju att hinna leka med alla saker han fick, haha. Den ungen somnade nog gott sen iallafall. Efter kalasets slut så bestämde vi (jag, Hampus, Bengan & Kia) oss för att åka ut på en båttur. Vi var ute på sjön i nästan 3 timmar. Hur mysigt som helst!! Senare sent på natten bestämde jag och älsklingen oss för att göra chokladdoppade jordgubbar och smälta choklad och äta med ananans. Det var inte lite gott heller. Muums!
 
Idag var vi i Storfors. Där fanns det loppis, massvis med olika djur och annat. De hade bl.a. ponyshower och agilitys. Jag klappade en iller och vill verkligen ha en sedan länge tillbaka nu. Den var så himla söt och mysig. Miopojken red även för första gången på en häst!
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback