22/3-2013

2013-03-23 @ 21:24:00
Igår var der en bra början på helgen! Det började med att jag, Maja, Linda, Hampus och Stefanie åkte till Karlstad för att gå på bio. Vi kollade på filmen Oz - The Great And Powerful. I början tvekade jag på filmen för den verkade vara väldigt konstig och överdriven, men riktigt fel hade jag! Det var en väldigt rolig och gullig film, fast önskar att den hade slutat annorlunda. Efter bion gick vi till McDonalds och köpte en varsin milkshake i väntan på bussen. Där satt vi och pratade och skrattade för fullt när det sedan satte sig 2 män några meter från oss. Den ena av dem fick ett konstigt samtal och man hörde typ "Did my wife bite the dog?! Don't you mean that the dog bite my wife?!" "I can't talk anymore because I sit in a meeting, sorry I am in the church and  are praying for the dog". Haha, alltså vi dog verkligen då och Maja kom fram till att de var pedofiler och ville våldta oss! Gårdagen slutade i succé iallafall och när jag och Hampus kom hem somnade vi gott. 
 
Nu sitter jag och pojkvännen och glor på tv, Fångarna på fortet. Såklart äter vi lördagsgodis som vi alltid gör.
 
De två första bilderna är tagen från lindas blogg.
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback