Easter egg and stuff like that

2013-03-27 @ 18:39:04
Ganska chill onsdag ändå. Det första jag gjorde när jag kom hem var att steka en omelett, mums. Sedan var det bara att sätta på sig jackan och ut och övningsköra. Det gick ganska bra som vanligt. Egentligen borde det gå bättre för mig nu tycker jag, men det är väl bara att fortsätta träna tills jag kan det här, haha.
 
Jag ska åka bort imorgon till H och fira påsk där, och eftersom jag inte är hemma då så fick jag mitt påskägg tidigare av Erik. Alltså idag. 60 Euro och massvis med mitt favoritgodis så som Kinder Maxi- ägg och chokladpengar! Gött! Nu har jag något att mumma på ett tag.
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback