Långfredagen.

2013-03-29 @ 21:29:12
Runt 14.00 tiden åkte jag, H och Kia in till stan för att hälsa på Malin och Emil. Emil har precis opererat knäet så vi åkte in för att se hur han mådde osv. När vi väl var där åt vi goda våfflor och umgisk i ett par timmar. Sedan åkte vi tillbaka till Nykroppa och tog ett stopp hos Helena eftersom Morgan, hennes man fyller år. Där blev vi bjuden på tårta, gött! 
 
Nu har jag precis ätit en stor portion med mat. Känns som jag har ätit hela tiden idag. Nu borde magen iallafall vara väldigt nöjd! Men det tar inte slut än, då det är påskafton imorgon och då ska jag vara med familjen Olsson-Höök och äta massor med god mat och påskgodis. 
 
Kommer gå upp flera kilo innan månadens slut ju, haha.
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback