Övningskört + tips

2013-03-12 @ 20:54:00
Idag har jag varit duktig och övningkört. Det var andra gången för mig idag och jag körde på vägen, men kan ju inte säga att det gick felfritt men väldigt förvånansvärt bra gick det iallafall! *High five'ar mig själv* 
 
Ja det var inte det som inlägget skulle handla om nu...
 
Var på stan förut och köpte nya nagellack och ansiktsmask innan skolan började vid 12. Så efter jag övningkört satte jag mig och målade naglarna. Testade en ny färg idag. Jag gillar inte jättestarka och mörka färger så det fick bli en ganska ljus färg. Målar man med starka färger kan naglarna lätt bli missfärgade.
 
För att undvika missfärgade naglar så ska man alltid måla med underlack innan man sätter på självaste lacket.
För att lacket sedan ska hålla bättre så ha överlack också, då håller lacket bättre. 
Har man både underlack, lack och överlack så håller faktiskt lacket ännu längre! Skämtar inte.
 
Jag använde mig av:
baslacket Kubiss nail care
Depend nailpolish nr 136.
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback