Tillbaka i Hfs. /massa bilder\

2013-03-03 @ 21:14:00
Ja, nu är man tillbaka i Hällefors igen. Det var ett tag sen. Jag har iallafall haft två underbara veckor! Träffat vänner, umgåtts med mor, sovit hos H i flera dagar och varit med hans familj, snowboardåkning m.m. Sportlovet har varit fantastiskt och hur rolig som helst. Ganska många bilder har tagits och jag ska väl försöka lägga upp några. Idag är sista dagen innan skolan börjar, så tillbaks till mina gamla rutiner inklusive mer bloggande.
 
I ondags var jag med Hanna och Svenja. Vi åt trerättersmidag, åkte pulka, pratade och åt massor med popcorn. Vi var även ute i Långban och utforskade lite och tog några kort. Måste även påpeka att det var första gången jag var hos Hanna och jag har känt henne i ca 5-6 år. Hehe..
 
I fredags var jag i Säfsen hela dagen med H, hans far och Bonnen. De åkte slalom och jag snowboard. Det var hur mysigt och roligt som helst! Vi åkte en jätte isig och krånglig väg och det slutade med att alla förutom Bengan (H's far) ramlade. Bengan utnyttjade den stunden och tog lite fina kort på oss när vi låg på backen. Jag hamnade dock i en dike bland granen, haha.
 
 
I lördags var jag, H och hans far i stan på Färnsjörepan och kollade på bilar och när de körde på isen. Det var roligt tills det kom en storm och det började hagla som bara den. 
 
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback