My future is empty without you.

2013-05-29 @ 01:23:00
Det finns dagar och stunder då jag och Hampus kan sitta och prata om vad som helst, hur länge som helst. Just de stunderna älskar jag. De får mig att tänka på allt från konstiga saker till vettiga saker. 
Idag(igårommanskavaranogaeftersomdetärnattnu) pratade vi serious shit. Min framtid. Hans framtid. Vår framtid. Nästa år är både jag och han myndiga (han blir det iår) och vi ska försöka komma ut på så mycket äventyr och bara ha det kul med varandra och våra söta vänner. Vi pratade om när jag blir arton nästa år och kan/ska flytta in till honom om han vill ha mig då vill säga, haha. Så som jag strir... 
Tanken att min framtid kanske (hoppas stort) kommer vara med H får mig att rysa i hela kroppen. Samtidigt som jag blir superglad av den tanken så blir jag även rädd också. Jag hoppas verkligen att vi har lika starka känslor för varandra då som vi har nu. Det jag inte vill ska hända är att varken förlora Hampus eller hans familj. De betyder så himla mycket för mig!
Det var alltså de seriösa ting vi pratade om. Nästa gång blir det väl om mat, som är vårt andra favoritämne. Skämt åsido, fast dock älskar vi ju båda mat. 
 
OBS! Ni som har era fördomar och åsikter. Ni som tycker jag bara snackar bullshit, är för ung och förstår ingenting. Jag har en sak att säga till er: "I don't care, I love it!". Ville bara få det sagt. God natt på er.
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback