Yesterday, sunday

2013-05-27 @ 22:28:11
Igår var det ju Mors-dag som de flesta redan visste. Det blev en sväng till Örebro på kvällen för att gå och kolla lite  på Ikea och även se på en film på bio. Det blev ju inte helt som vi planerade. Köpte mig spontant ett nytt skrivbord igår..Fast det behövdes. Vi var också för hungriga för att se på film så vi stack till en restaurang istället och åt god mat.
 
När vi kom hem så började jag och mamma bygga ihop skrivbordet. Ja, både jag och mamma är envisa och vill gärna bestämma över varandra så samarbetningen gick ju inte så jätte bra i början. Men det funkade till slut och efter någon timme fick vi äntligen ihop den. Bestämde mig för att ha "hyllorna" på vänster sida istället då jag är vänsterhänt och det är lättare för mig, haha.
Sorry för dålig mobilbild men jag har kameran hos H.
Men är väldigt nöjd över skrivbordet och snart om någon vecka så ska jag bränna pengarna på en till sak!
 
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback