Handlat lite

2013-10-20 @ 23:33:18
Dagen har bestått av god mat och massvis med god fika. Har varit i Karlstad med mamma och Erik och firat han och hans tvillingsyster i förskott.
Passade även på att handla lite kläder när vi ändå var där. Världens gulligaste mamma betalade kläderna åt mig. (Köpte även en kjol som jag inte hittar på bild på). Jag är väldigt nöjd över kläderna, speciellt västen. Och halsduken, därför att den är så stor och mysig.
Först åkte vi och handlade enbart för att jag ville ha ett par Boyfriend jeans som jag hade hittat. Tyvärr fanns den inte längre i min storlek(händer väldigt ofta, oturligt nog). Men ska nog beställa den via nätet när jag får pengar. Kanske. 
 
Förövrigt har jag spenderat helgen, like always, hos mi amor
Kommentarer

Släng in en kommentar här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress?(Bara jag som ser den)

Har du en blogg? Vad heter den?

Vad har du på hjärtat?

Trackback